pondelok 11. mája 2015

Ako sa u JuNi vtipnosmiešne fotilo



Ahojte kočky :)

V piatok bol ten deň... u nás dlho očakávaný, kedy sme mali naplánované fotenie... vlastne také dvojité fotenie...rodinné a voálové :)

Nakoľko moju polovičku zložil nejaký vírus zákerák, z nášho rodinného fotenia ostalo polorodinné :(

Od rána u nás vládol mierny chaos a nervozita (teda hlavne z mojej strany)... keďže som zistila, že mi chýba pár základných veci, bolo treba pre maróda nachystať obed, poobliekať deti, nabaliť látky a hlavne zo seba urobiť človeka... to posledné bolo asi najnáročnejšie :)

Chvalabohu nám počasie vyšlo a my sme si užili zábavný, aj keď trochu vyčerpávajúci deň v parku neďaleko nášho domu...

Deniska ako vždy so sebou priniesla skvelú náladu a mohli sme sa pustiť do práce. Chvalobohu tam o tom čase nebolo veľa ľudí, tak nám ani veľmi nevadilo prezliekať sa v kríčkoch :D

Keďže je to vždy najťažšie s deťmi, rozhodli sme sa, že pofotíme tie, kým mali ešte chuť a náladu.

Naša hlavná modelka to zvládla úplne fantasticky, stačilo ju navliecť do fešáckej tuniky ušitej z voálu Maxine Honey .... Aj napriek tomu, že okolo toho prekrásneho orgovánu to veru prevelice bzučalo a poletovalo tam naozaj hodne hávediek, ktorých sa Ninka faaaakt veľmi bojí... Stačilo povedať, "Ninuš, keď sa fotíme, múch sa nebojíme..."




 A nebojíme sa ani mravcov, ktorí po nás lozia keď sa fotíme :)

Keďže mi bolo povedané, že okrem látok, budú chcieť určite ľudia vidieť aj JuNi... Nakoľko som ja podľa svojho názoru maximálne nefotogenická a naozaj sa nerada fotím... vzniklo z toho toto... asi nikomu nemusím vysvetľovať prečo :)

Samozrejme, hlavnú úlohu pri fotení mali hrať tieto úžasné látky...





...., ktoré ale neslúžia len na šitie... teda podľa našej dcéry... dá sa po nich nádherne váľať :)...


.... alebo s nimi šantiť po lúke....



A poviem Vám, pri tom šantení sa veru dá poriadne zadýchať...
Ninka: "Mami, rozštartuj ma"
Pripraviť sa, pozor štáááárt.....



Ninka utekaj k stromu... a teraz k nám.... Ninka ešte raz, musíme si vymeniť objektív... ale zatvor ústa keď utekáš.... teraz obehni okolo toho stromu...ale z druhej strany....  Celkom sa pri tom zadýchala... nečudo že už o 19,00 ju bralo na spánok :D

Super načasované...zrovna ako naše šidlo dobehalo po lúke, prišiel tuto tento náš čerstvo vyspinkaný fešáčisko :)

A teda model je to rodený.... po sestre :)


A nakoniec najkomickejšia časť nášho fotenia....


Vysvetlím pointu :) .... už teraz sa smejem :D
Hovorím, že chcem fotku, ktorá bude znamenať... keď si oblečiete šaty ušité z voálu, každý chlap sa za Vami obzrie.... na tom by nebolo nič zvláštne... akurát sme sa pokúšali fotiť aj tak, že ja tvárou k objektívu... hneď po prvom pokuse sme to vzdali, pretože tuto môj exkluzívny model (...inak volá sa Milan :) )  hoci mal úplne jednoduché inštrukcie, prejsť okolo a obzrieť sa... to cele vylepšil a keď šiel okolo nahodil na mňa tento zvodný úsmev...


.... a ja som sa už len smiala a smiala... potom som to skúšala aj tak, že sa nebudem pozerať, ale nešlo to :D ... smiala som sa aj tak...

Takže ja ako modelka som to absolutne nezvládla :) Radšej ostanem pri tých látkach :)

Ale hlavne že bola sranda, všetci sme sa zabavili a nasmiali a vzniklo z toho toto čo vidíte.

Verím, že takýchto nádherných kvalitných látok Vám budeme môcť prinášať stále častejšie a dúfam, že Vy mi na oplátku budete posielať krásne fotky Vašich výrobkov :)

Vaša JuNi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára