sobota 21. marca 2015

Namixujte si Fat Quarters a moja "FQ výzva"

Ahojte kočky....


Je to neuveriteľné, ale je to už mesiac ako som spustila e-shop...svoj veľký sen :)

Samozrejme ja ako úplný nováčik vo svete "biznisu" som ani netušila čo všetko takýto projekt obnáša. Veruže to nie je len o nákupe a predaji látok... Je to aj množstvo "zákulisnej" práce, viac či menej príjemnej....

Jednou z mojich dennodenných činnosti okrem rezania látok, balenia atď... je neustále vzdelávanie sa a snorenie po internete. Denne nachádzam množstvo inšpirácie, nie len pre seba, ale aj pre Vás :).

Mám v hlave neskutočne veľa projektov, o ktoré by som sa s Vami chcela podeliť a normálne neviem kde začať :) lebo všetko sa nedá hneď, zaraz a okamžite :)

Pri svojich "potulkách" po internete som našla veľmi veľa skvelých tipov ako využiť Fat Quarters. Dala som si záväzok, že sa pokúsim prelúskať sa jednotlivými projektami a postupne sa s Vami o ne podeliť. Tak mi držte palce, lebo ma čakajú hneď 3 výzvy v 1... preložiť postup do slovenčiny (zrozumiteľne), ušiť (reprezentatívne) a to pre mňa asi najhoršie nafotiť Vám podrobný fotopostup (aspoň použiteľne :) )

Keďže veľakrát inšpirujete vy mňa, a určite máte aj Vy množstvo nápadov, začnime túto moju "FQ výzvu" možnosťou nakúpiť látku v rozmere FQ aj u JuNi :)



Veľa z Vás nakupovalo u Lyllu, ktorá mala na objednávanie FQ fantastický systém, jej vlastný nápad. Iste viete, že táto skvelá osôbka stála aj pri zrode JuNi Fabrics a v mnohom mi bola veľkou pomocou a vzorom. Keďže videla moje zúfalstvo s foťákom v ruke, ako sa snažím nafotiť rôzne kombinácie látok do FQ balíčkov, mi dovolila použiť tento jej skvelý systém objednávania FQ.

Takže tu si vysvetlíme ako tento prevratný "Lyllu systém" funguje:

Jednoducho! Ako objednať FQ keď v záložke nie sú žiadne FQ balíčky?

Keďže FQ je 50x55cm, tento rozmer zodpovedá presne polovice z pol metra látky (šírka 110cm). Keď si do košíka pridáte 25cm látky (celá dĺžka) a do poznámky napíšete FQ, automaticky budem vedieť že máte záujem o FQ.
Bežne sa látky režú od 20cm...ďalej po 10cm, čize 20,30,40,50 atd... takže keď nájdem na objednávke 25cm, je to jasné ;)

JuNi :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára